Termenii si Condiţiile

1. Dispozitii generale

1.1. Efectuand comanda de bunuri în on-line magazinul eConstruct.md, Clientul este de acord cu Conditiile de deservire (in continuare - Conditii) prezentate mai jos.

1.2. Prezentele Conditii, precum si informatiile despre produsele afisate pe site sunt oferte publice, in conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova si a Legii nr. 284 Despre Comertul Electronic, Cumparatorul familiarizat cu textul Conditiilor, isi exprima acordul cu un clik pe randului "Sunt de acord cu Conditiile de deservire", prin intermediul site-ului eConstruct.md.

1.3. Relatiile intre client si vanzator sunt considerate in conformitate cu Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la deservire la protectia drepturilor consumatorilor si a altor acte normative adoptate in conformitate cu acesta.

1.4. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica acesti Termeni si Conditii, in legatura cu care Clientul va monitoriza periodic modificarile.

1.5. Clientul este de acord cu Termenii si Conditiile, dând clic pe tasta "Confirma comanda", in ultima etapa de efectuare a comenzii pe site.


2. Înregistrarea pe site.

2.1. Vanzatorul nu este responsabil pentru exactitatea si corectitudinea informatiilor furnizate de client in timpul inregistrarii.


3. Înregistrare și termenii de executarea a comenzilor

3.1. Comanda clientului poate fi efectuata in urmatoarele moduri: adoptata prin telefon sau plasata de catre client independent direct pe site. Detaliile despre comanda sunt descrise în  "Cum cumpăr".

3.2. Atunci cand se face comanda, clientul trebuie sa furnizeze urmatoarele informaţii:

• Nume Client sau destinatarul ordinului de comanda

• Adresa de livrare

• Telefon de contact

• e-mail

3.3. Dupa preluarea comenzii, clientul este informat privind data/ora preconizata , momentul de transmitere de catre Serviciul de livrare. Data/ora specificata depinde de disponibilitatea produselor comandate la depozitul vanzatorului si timpul necesar pentru procesarea comenzii.

3.4. Vanzatorul are dreptul de a refuza executarea comenzii , in cazul in care Clientul a refuzat 5 sau mai multe unitati comandate anterior, explicand cu motive care nu sunt legate de prezentarea defectelor bunurilor.

3.5. Toate materialele afisate pe site-ul nostru , poarta un caracter doar informativ si nu pot transmite pe deplin informatii exacte despre proprietatile si caracteristicile marfurilor, inclusiv culori, marimi si forme. Parametrii si componenta produsului pot fi modificate de producator fara preintimpinare. In cazul aparitiei unor intrebari privind proprietatile si caracteristicile produselor, clientul poate sa apeleze serviciul de informatii la tel: ( 022 ) 925 450 înainte de plasarea comenzii sau să expedieze un e-mail la adresa support@econstruct.md.

3.6. In caz de absenta a bunurilor comandate la depozitul vanzatorului, inclusiv din motive independente de vointa vanzatorului, vanzatorul este in drept de a anula comanda si sa notifice clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificata de client sau prin telefon.

3.7. In caz de anulare a unei comenzi preplatite, costul bunurilor achitate este returnat catre client in modul in care a fost initial produs prepaid-ul.


4. Livrare

4.1. Metodele de livrare a marfurilor sunt descrise mai sus pe site.

4.2. Vanzatorul va depune toate eforturile pentru a respecta conditiile de livrare specificate pe site, cu toate acestea exista careva eventuale intarzieri in livrare datorita unor circumstante neprevazute (congestionarea traficului, conditiile meteorologice, sarbatori nationale etc.), care ar avea loc nu din vina vanzatorului.

4.3. Riscul de pierdere accidentala sau deteriorare a bunurilor trece la client de la data transmiterii catre client si de aplicare a semnaturilor in documentele care confirma livrarea.

4.4. Costul livrarii este calculat individual pentru fiecare comanda, in functie de zona si metoda de livrare, uneori, de forma de plata, si este specificat in comanda de pe acest site.

4.5. La livrare marfurile comandate se transmit clientului sau unei persoane numita in calitate de destinatar al comenzii. Daca comanda emisa in numerar, nu poate fi primită de către persoanele mentionate mai sus, comanda se transmite unei persoane care este gata sa dea detalii cu privire la comanda (numarul de origine şi / sau numele complet al destinatarului ) si sa achite comanda persoanei care efectueaza livrarea.

4.6. In momentul primirii bunurilor clientul trebuie sa verifice aspectul si ambalarea comenzii, cantitatea, integritatea, gama.


5. Achitarea bunurilor

5.1. Pretul produsului este indicat pe site. In cazul unui pret indicat incorect si specificat in comanda Clientului, vanzatorul informeaza in cel mai scurt timp clientul pentru a confirma comanda cu pretul corectat sau anularea comenzii. Daca contactarea clientului nu este posibila aceasta comanda se considera anulata

5.2. Pretul produsului poate fi modificat unilateral de catre vanzator.

5.3. Metodele de plata pentru bunuri sunt indicate pe site-ul nostru in "Modalitati de plata". Metoda de plata convenita este calea aleasa de catre client din metodele de plata disponibile atunci cand se face comanda.

5.4. Comanda de produse PrePay este acceptata pentru procesare numai dupa ce banii sunt creditati din contul Clientului catre Vanzator. In acelasi timp produsele comandate nu pot fi rezervate, iar vanzatorul nu poate garanta disponibilitatea marfurilor specificate la depozit in momentul comenzii, în consecință, poate creste termenul de livrare.


6. Returnarea bunurilor

6.1. Returnarea bunurilor de buna calitate.

6.1.1. Clientul are dreptul de a refuza bunurile comandate in orice moment inainte de primirea acestuia, iar dupa primirea marfurilor - in termen de 14 zile, cu exceptia zilei de cumparare. Returnarea bunurile de buna calitate este posibila doar in cazul in care sau pastrat aspectul comercial, proprietatile de consum, precum si o dovada a faptului si conditiilor de cumparare a acestor bunuri.

6.1.2. Clientul nu are dreptul de a respinge bunurile de buna calitate, care ar avea proprietati individuale specifice, in cazul in care produsul specificat poate fi folosit doar pentru necesitatile clientului dat.

6.1.3. In caz de refuz al marfurilor in conformitate cu p. 6.1.1. a prezentelor Conditii, Vanzatorul restituie costul bunurilor returnate, cu exceptia costurilor de livrare a bunurilor returnate de catre client nu mai tarziu de 15 zile de la data primirii cererii scrise a clientului de catre vanzator.

6.1.4. In termen de 14 zile de la primirea comenzii, cu exceptia zilei de cumparare, clientul are dreptul de a face schimb de produse de buna calitate cu un produs similar, în cazul in care produsul nu-i convine clientului ca forma, marime, stil, culoare, dimensiune sau de configurare. Clientul nu poate face schimb de produse de buna calitate, specificate in lista de produse non- alimentare de buna calitate, care nu pot fi returnate sau schimbate aprobat in anexa numarul 2 Hotararea Guvernului № 1465 din 08 decembrie 2003

6.1.5. Daca in momentul returnarii de catre Client produsul similar nu este in vanzare sau la depozitul Vanzatorului, Clientul are dreptul de a respinge si a solicita returnarea contravalorii de bani platite pentru cantitatea bunurilor mentionate. Vanzatorul trebuie sa ramburseze suma de bani pentru bunurile returnate in termen de 15 zile de la data de returnare a bunurilor.

6.2. Returnarea bunurilor de calitate necorespunzatoare

6.2.1. Clientul este in drept de a cere lichidarea dificiențelor bunurilor de calitate necorespunzatoare producatorului sau vanzatorului intr-un termen rezonabil de timp, care nu depaşeşte un an, clientul poate solicita, de asemenea, inlocuirea bunurilor de calitate necorespunzatoare.

6.3. Rambursarea

6.3.1. Rambursarea banilor de catre vanzator se efectuiaza in acelasi mod, care a fost folosit de catre Client pentru a plati pentru bunuri.

6.4. Procedura urmata in caz de nerespectare de catre vanzator a Conditiilor despre sortiment.

6.4.1. In cazul depistarii in ordin de comanda marfuri care nu au fost comandate, Clientul are dreptul de a refuza produsul dat si de a cere inlocuirea lui in intervalul stabilit prin Ordinul de comanda, sau rambursarea banilor pentru produs.

6.4.2. Daca inlocuirea bunurilor este imposibila, Vanzatorul va notifica Clientul prin expedierea unui e-mail specificat de Client sau telefonic, iar fondurile sunt returnate in modul prevazut de p. 6.3.1.


7. Politica de confidentialitate

7.1. Detalii despre politica de confidentialitate pot fi gasite pe site in "Politica de confidenţialitate" .


8. Alte conditii

8.1. Relatiile dintre Client si Vanzator se aplica in conformitate cu legile din RM .

8.2. În cazul în care clietul are întrebari sau plângeri, el poate să contacteze Serviciul clienti prin telefon (022) 925 450 sau să expedieze un e-mail la adresa electronica: support@econstruct.md. Toate disputele aparute vor fi rezolvate de catre parti prin negociere, in cazul in care nu se ajunge la un comun acord, litigiul va fi referit in autoritatea judiciara, in conformitate cu legile din RM.

8.3. Recunoasterea de catre Legislatie invaliditatea oricarei din prevederile prezentelor Conditii nu duce la nulitatea celorlalte prevederi.


Lista produselor non- alimentare de buna calitate,ce nu pot fi schimbate pentru un produs similar.

1. Materiale de constructie si alte bunuri care sunt eliberate la metru (linoleum, film, mocheta, etc) folosite pentru finisare.

2. Cabluri (fire, cabluri, cordoane).

3. Abrazive (roti de taiere, Panza abraziva si alte materiale consumabile).

4. Confectii si tricotaje (lenjerie de corp, lenjerie de pat, tricotaje).

5. Textile (bumbac, in, lana, matase si tesaturi sintetice, panglici, dantela, etc).

6. Produse si materiale in contact cu produsele alimentare, fabricate din materiale polimerice, inclusiv de unica folosinţa (accesorii pentru bucatarie: vesela si tacamuri, containere si materiale pentru ambalare si depozitare, pentru transportare de produse alimentare (conserve, cutii, sticle, bidoane ).Produse chimice

7. Marfuride uz casnic, pesticide si produse agrochimice.

8. Mobilier de uz casnic (seturi de mobilier).

9. Produsele sofisticate din punct de vedere tehnic, produse de uz casnic, pentru care este stabilita o perioada de garantie (masini si aparate electrice, echipamente electronice, calculatoare si echipamente de copiere, echipament foto si video, telefoane (fixe si mobile) echipamente fax, instrumente muzicale, echipamente electronice de gaz pentru uz casnic si dispozitive).


Reclamatii


In cazul unei plangeri, direct legata de momentul de cumparare si de vanzare de bunuri, puteti contacta Agentia pentru Protectia Consumatorilor al Republicii Moldova pe urmatoarele coordonate: MD-2071, mun. Chisinau, str. Alba Iulia, 75, Bloc G, Etaj 7, 8, 9. tel:(022) 741464 Hotline: 080028028 www.consumator.gov.md